IT'S FRIDAY :D

Morsning! :)

Här kommer ett litet inlägg från mig. Kan berätta lite kort om mig själv och vad jag planerar att göra idag, eftersom jag har lite bråttom så detta borde gå snabbt. Jag heter Jana och bor i Stockholm. Jag är 11 år och är en liten random filur. Men i alla fall.. Idag är det FREDAG! 8D Nördar verkligen Fredagar x3 2 saker jag ska göra i helgen:
1. Träffa min pappa (min mamma och min pappa har skiljt sig för länge sedan, och nu bor han i Litauen, men dom är fortfarande goda vänner ^-^)
2. Ska kolla på "Twilight Breaking Dawn" Med min kompis. PS. Undrar bara en liten sak, för er som har sett Breaking Dawn, var den bra? Dryg? Romantisk? Rolig? Läskig? Sorglig? o.s.v
Här är min blogg, men har en liten bloggpaus. Så kommer blogga på den inom kort.
http://candycloud.bloggplatsen.se/
//Jana  (^-^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0